موبایل و دیجیتال

اطلاعات و فناوری و تخفیف های ویژه

موبایل و دیجیتال

اطلاعات و فناوری و تخفیف های ویژه

لباس عروس

مدل پفی یک مدل لباس قدیمی اما پرطرفدار
اغلب افراد تا نام عروس و جشن عروسی را می‌شنود این تصور در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد که عروس با یک لباس پفی دست در دست داماد با کت و شلوار مشکی در جشن حضور پیدا کرده‌اند. این باور از این موضوع سرچشمه می‌گیرد که در گذشته لباس‌های عروس به صورت پف دار و پر چین طراحی می‌شدند.
لباس‌های چین دار و پف شده بالاتنه‌ای تنگ و چسبان دارند و اغلب آن‌ها در قسمت بالاتنه و برخی از نواحی دامن کار شده هستند.
این لباس‌ها برای افرادی که لاغر اندام هستند یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشند. با توجه به پف‌دار بودن دامن لباس، لاغری عروس خانم کمتر به چشم می‌آید و عروس مانند ستاره‌ای زیبا و پرنسس رویاها در میانه مجلس عروسی خواهد درخشید.

  • مدل لباس عروس لاکچری
    با توجه به این که صنعت مد دائم در حال تغییر است و طراحان با ایده‌ها و نوآوری‌هایی که در این زمینه دارند لباس‌های زیبا و جذابی را ارائه می‌کنند،  لاکچری که خاص‌ترین گزینه در بین انواع مدل لباس ها هستند در بازار عرضه شده‌اند.
    این ها نه مانند لباس عروس ماهی تنگ و چسبان هستند و نه مانند پفی به صورت پرچین طراحی شده‌اند. عروس در لباس لاکچری شبیه به ملکه خواهد شد.
    لباس لاکچری تماماً کار شده است و قیمت این لباس ها نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر می‌باشد. به همین دلیل اغلب لاکچری به سفارش مشتری دوخته می‌شوند و طراح ایده‌هایی خاص را برای هر چه باشکوه‌تر به نظر رسیدن لباس به کار می‌بندد.
    مدل لباس عروس کوتاه
    همیشه که نباید لباس مجلسی‌ها کوتاه طراحی شوند تا توسط افرادی که طرفدار نوع آوری و ارائه طرح‌ها جدید در صنعت مد هستند مورد پسند قرار بگیرند. مدل های کوتاه برای افرادی که می‌خواهند از هر نظر در عروسی‌شان متفاوت باشند ارائه شده است.
    لباس کوتاه مانند لباس های بلند و کار شده دست و پای عروس خانم را نمی‌گیرد. به همین دلیل افرادی که این مدل لباس را برای عروسی انتخاب می‌کنند می‌توانند آزادانه برقصند و عروسی را آن گونه که همیشه تصور می کرده اند به پایان برسانند.
    لباس کوتاه هم به صورت ساده و هم به صورت کار شده وجود دارد. همچنین طراحان این لباس‌ها را هم با دامن چسبان و هم با دامن پفی ارائه کرده‌اند که هر فردی بتواند آنچه به بهترین است برایش را انتخاب کند.
    لباس عروس کوتاه را می‌توانید به صورت دکلته انتخاب کنید یا این که از بین لباس های کوتاه موجود در بازار لباس‌های دارای آستین را مد نظر داشته باشید.

مدل لباس عروس پوشیده و باحجاب
در بین انواع مدل لباس عروس، باحجاب نیز دیده می‌شوند. این لباس‌ها بسته به این که عروس خانم تا چه اندازه می‌خواهد حجاب داشته باشد در طرح‌های مختلف ارائه شده‌اند. برخی از  باحجاب در ناحیه دست‌ها و سینه و گردن دارای گیپور کار شده هستند. این گیپور حالت بدن نما بودن لباس را کمتر می‌کند و عروس خانم هنگام پوشیدن آن راحت‌تر خواهد بود.
برخی دیگر از این ها کاملاً پوشیده طراحی شده‌اند. طراحان این لباس‌ها را به صورت آستین دار با یقه بسته طراحی می‌کنند. با توجه به بسته بودن لباس اغلب جلوی آن سنگ دوزی و کار شده است.
با وجود کار شده بودن لباس، زیبای آن چشم نواز خواهد بود. به همین دلیل عروس خانم‌های باحجاب نیز می‌توانند مانند دیگر افراد لباسی که دوست دارند را در روز عروسی خود بپوشند.

  • مدل لباس عروس دنباله دار
    یکی دیگر از مدل‌های عرضه شده در بازار است که افراد زیادی آن را برای به یاد ماندنی‌ترین شب زندگی خود انتخاب می‌کنند. لباس‌های دنباله دار با وجود این که نسبتاً سنگین هستند و پوشیدن آن‌ها سخت است، اما جذابیت های زیادی دارند.
    با انتخاب این لباس‌ها می‌توانید عکس‌های مختلفی را ثبت کنید و برای ژست گرفتن می‌توانید دنباله لباس را وقتی روی پله‌ها کشیده می‌شود یا این که روی چمن‌ها پهن شدن و داماد روی آن نشسته استفاده کنید.
    این لباس‌ها بی‌شباهت به لباس ملکه‌ها و دربار سلطنتی نیستند. برخی از مواقع دنباله دار به آن‌ها وصل است و برخی مواقع طراح با توجه به سختی‌هایی که دنباله دار بودن لباس دارد، آن را به نحوی طراحی کرده که به راحتی می‌توانید دنباله را از لباس جدا کرده یا به آن وصل کنید.
https://www.luxomajlesi.com/bride-dress/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.